Udlån

FORENINGENS UDLÅNSMATERIEL

Foreningen råder over nedenstående materiel, der gratis kan lånes af medlemmerne. Tingene kan bookes ved at følge dette link til kalenderen, hvor du selv  kan booke.  Reservation foretages ved at klikke på det materiel du vil reservere og herefter klikke på datoen i kalenderen.

Udlånsperioden er fra kl. 08:00 til kl. 08:00

NYT - Udlånsmateriel der ikke er reserveret i kalenderen kan på dagen frit benyttes uden reservation fra kl. 10.00 (dog ikke Partytelt)

Venligst returner det lånte i rengjort og skadesfri stand.

Bliver tingene beskadiget må du selv sørge for udbedring af skaden, enten ved selv at reparere eller ved at transportere tingen til værksted. Regningen sender du til kassereren. Koordiner med bestyrelsesmedlemmet, der er ansvarlig for drift / fejl vedr. udlånsmateriel, og underret altid om fejl og skader på materiel.

Trailer:   Foreningen råder over en helt ny trailer, der udlånes til ethvert behov. Der medfølger presenning.  Traileren er parkeret ved IPA Centeret i Hjerting. Nøgle findes i skuret, hvor der er adgang via kodelås med foreningens kode.

Havefræser: Foreningen råder over en Texas Lilli 572 B havefræser. Fræseren er i skuret  ved IPA Centeret i Hjerting, hvor der er adgang via kodelås med foreningens kode.

Buskrydder: Foreningen råder over en ny kraftig buskrydder. Buskrydderen er i skuret  ved IPA Centeret i Hjerting, hvor der er adgang via kodelås med foreningens kode.

Højtryksrenser: Foreningen råder over en kraftig Nilfisk højtryksrenser, men tilhørende terrasserenser, tagrenssningssæt til fjernelse af alger på hustage samt et børstesæt til f.eks. bilfælge.    Renseren er i skuret  ved IPA Centeret i Hjerting, hvor der er adgang via kodelås med foreningens kode.

Partytelt: Foreningen råder over et stort 10 x 6 meter partytelt i lækker kvalitet. Teltet udlånes sammen med lamper, gasvarmere og musikanlæg.  For lån af teltet opkræves 500 kr. ved reservation. Reservationen kan først bekræftes, når betaling er modtaget.

Yderligere opkræves 500 kr. i depositum, der tilbagebetales når teltet er tilbageleveret rengjort og i korrekt pakket stand.  Teltet  ligger i skuret ved IPA  Centeret i Hjerting, hvor der er adgang via kodelås med foreningens kode.  For nærmer info om leje og tilbehør kontakt Brian Falk, brian.falk@assistanceforening.com

QUICK CONTACT

mail@demolink.org